Projektowanie ulotek

Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom może się wydawać, że ulotki zwyczajnie w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeśli Twój biznes działa lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów np przez internet, to odpowiednim sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, więc ulotki reklamowe.



Wydrukowanie kilku tysięcy ulotek reklamowych wcale nie kosztuje dużo.
Wręcz całkiem inaczej, jest to bardzo tanie i taki koszt promocji może się zamknąć dosłownie w 100 złotych. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tyś. ulotek może natrafić do kilku tyś. osób i nawet, o ile każda z takowych osób zostawiłaby u ciebie kilka złotych, to i tak wielokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe różnego typu są wciąż w bardzo wielu przypadkach kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie ważne jest docieranie do ludzi, którzy mieszkają stosunkowo blisko, przy czym należy zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma prawdopodobnie nic tańszego, niż ulotka, niemniej jednak ta ulotka musi być zaprojektowana de facto solidnie i musi się odnaleźć na niej tekst, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się więc znaleźć wszystkie najbardziej istotne informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej także mapka dojazdu.

Więcej informacji na stronie: tutaj