Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, spora większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Trudno jest odkryć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę stosuje się też w marketingu poprzez oferowanie kontrahentom gratisów czy bezpłatnych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności klientów zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, ponieważ obejmują w bardzo wielu przypadkach bardzo ładne i głównie praktyczne przedmioty, które rzeczywiście przydają się w normalnym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre mężczyźni i kobiety mają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły zwyczajne szklanki i stanowią ulubiony przedmiot powszechnego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to idealny nośnik promocji, bo wszak przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne mężczyźni i kobiety z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta forma promocji trzeba do najbardziej skutecznych form poprawy lub wzmocnienia wizerunku firmy. Wszyscy zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w większości wypadków zadowolenie u nabywców niż np. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego polecam pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo lub inne przedmioty zwykłego użytku.

Więcej: pendrive z logo.